Kalsium ja sen merkitys luuston terveydelle

07.05.2017

Monet ihmiset ottavat kalsiumlisää pitämään luut vahvoina. Mutta luun lujuus ei ole pelkästään "optimaalinen terveys" - siinä voi olla kyse elämästä tai kuolemasta. 

Ja valitettavasti monet kalsiumvalmisteet yksinkertaisesti eivät toimi - ja monet ovat todella vaarallisia.

Totuus on, mitä vahemmaksi tulet, sitä korkeampi riski on murtaa luu. Ja usein, se ei ole vain kipua ja epämukavuuta. Esimerkiksi tutkimus on osoittanut, että murtamalla lonkkan (vanhusten yleisin ongelma) enemmän kuin tuplaa kuolemanriskin seuraavana vuonna. 

Kuitenkin, luuston terveys ei ole vain vanhusten huoli. Todellisuudessa sekä miesten ja naisten luumassan menetys alkaa noin  35 vuoden iässä.  Mutta valitettavasti monella meistä meidän luut ovat jo vuosia kärsineet vakavia vaurioita ennen kuin ryhdymme toimiin .

Neuvoni sinulle riippumatta iästä:  Aloita  suojelemaan luitasi jo tänään. Mitä aikaisemmin aloitat, sitä parempi.

Mutta jännittävä uusi tutkimus osoittaa, että riippumatta iästä, on olemassa joitakin tehokkaita tapoja suojata  luuston terveyttä. Jos aloittat nyt,  siitä voi olla merkittävä ero tulevaisuudessa.

Minä paljastan kaiken mitä sinun tarvitsee tietää kalsiumlisistä, ja minä myös kerron hämmästyttävän turvallisen, luonnollisen ja tehokaan tavan pitää luut vahvoina ja terveinä, kun ikäänyt.

Yllättävää Totuus Kalsiumista!

Ei ole kiistatonta, että kalsiumilla on tärkeä rooli luuston terveyteen. Asiantuntijat ovat yhtä sitä mieltä, että riittävä kalsiumin saanti koko elämän ajan, osana tasapainoista ruokavaliota, voi vähentää riskiä sairastua osteoporoosiin. 

Mutta haluan tehdä yhden asian selväksi:  Kalsiumlisä ei ole ihmelääke luun terveydelle, vaikka meille  uskotellaan että se on. 

 

Tosiasia on, että kalsiumlisät jota normaalisti löydät apteekeista tai luontaistuotekaupoista  on hyvin vähän hyötyä luustolle. Ja pahempaa kuin se, hälyttävä uusi tutkimus yhdistää kalsium täydennyksen lisääntyneeseen sydänkohtausriskiin.

Asiantuntijat varoittavat nyt, että jos olet  otanut kalsiumlisää luullen että elimistö tarvitsee sitä , se voi kertyä verisuoniin, valtimoihin, aivokudokseen, niveliin ja muualle elimistöön, joissa se voi olla tappava.

Onko "Kalsium Valhe" todellinen syy ikääntymiseen?

Tämä saattaa tulla järkyttävänä uutisena, koska useimmat meistä ovat kuulleet, kun olimme lapsia, että meidän täytyy saada kalsiumia rakentamaan vahvat luut. Mutta tosiasia on, sitä enemmän mitä kuluttamme kalsiumia kehomme ei voi sitä käyttää, mitä enemmän kalkkeutuneet kudoksemme ovat , sitä enemmän terveysongelmia alamme kokea.

Mieti tätä: yhteinen tekijä kaikissa rappeuttavissa taudeissa on kalkkeutumista, tai kovettumista pehmytkudoksissa. Olet varmasti nähnyt kalkkiintuneen putken tai hana, mutta miltä kalkkeutuminen elimistössä näyttää? Se jäykistää nivelet, plakia hampaissa, kovettumista valtimoissa, sappikivet, munuaiskivet, heikentynyt aivojen toiminta ja ym.

Useimmat muodot kalsiumia (myös geneerinen kalsiumkarbonaatti, sitraatti, glukonaatti ja korallikalsiumi) ovat peräisin sedimenteistä lyijyn ja muiden myrkkyjen kyllästäminä. 

Joten tarkoittaako tämä että  sinun ei pitäisi koskaan ottaa kalsiumia? Vastaus tähän on  EI. Pikemminkin sinun täytyy varmistaa että otat oikeaa kalsiumia.

Miten Pelastaa Luustosi tuhoamatta Terveyttäsi.

Kun ihmiset ajattelevat luiden rakennuspalikoita , kalsium yleensä tulee mieleen ensimmäisenä. Mutta se ei ole niin yksinkertaista.

Kirjassaan, Kalsium Valhe: "Mitä lääkärisi ei tiedä Voi tappaa sinut", tohtori Robert Thompson, MD kertoo, että luut koostuvat ainakin tusinasta mineraaleja, ja jos keskitytään yksinomaan kalsiumlisää, voit lopettaa rahan tuhlauksen siihen, ja teet terveydellesi palveluksen

Kun kaikki on  väärää tietoa kalsiumista, sinun täytyy tietää, mitä etsiä ja mikä on hyvää kalsiumia. Tärkeintä on varoa lisiä, jotka sisältää vain kalsiumia (suuri punainen lippu), kalsiumi toimii parhaiten, kun siihen yhdistetään synergistisiä yhteisvaikuttajia.

Yllättävä Linkki luuston ja Aivojesi välillä

Tuoreessa tutkimuksessa tutkijat kirjaavat luumassan mittauksia 987 ihmisestä, joiden keskimääräinen ikä oli 76 vuotta ja seurasivat heitä jopa 13 vuotta. He havaitsivat, että naisilla joilla on pienin luumassamittauksen tulos  on yli kaksi kertaa todennäköisempää että heille kehittyy  Alzheimerintauti tai dementiaa kuin naisilla joilla oli vahvemmat luut.

Tässä on 6 hyvää kalsiumin lähdettä:

1. luonnollinen lähde, kaikista elintarvikkeiden kalsiumeista: Suosittelen munankuoren kalsiumia kaikille lukijoilleni, koska se on turvallisin, kaikkein luonnollisin ja tehokkain muoto. Munankuoren kalsium sisältää erityisiä kuljettaja proteiineja, jotka kuljettavat kalsiumia luuhun, missä sitä tarvitaan, sekä keskeiset hivenaineet lisääntyneen luun rakentamisen tukena. Ja se on lähes 20% paremmin imeytyvää kuin muut kalsiumit.  Useat kliiniset kokeet ovat osoittaneet, että munankuoren kalsium voi tehokkaasti lisätä luuntiheyttä  4-8 kuukaden kuluessa. Kuinka valmistan munankuoren. Keitä munankuoria muutama minuutti, poista sisäpuolella oleva kalvo, murskaa mortellissa tai blenderissä. annostus: 1/2 tl 2x päivässä. Vaikeissa luusto ongelmissa 1 tl 2 x päivässä. Muista käyttää D3 vitamiinia ja magnesiumsitraatia  kalsiumin kanssa. Kalsiumia 2 osaa, magnesiumia 1 osa.

2. Vitamiinit D3 ja K2: Tarvitset oikean määrän sekä D3 ja vitamiinia K2 aktivoidaksesi osteokalsiini, joka kuljettaa kalsiumia ulos verenkiertoon ja tulee luuta, Varmista, että otat D3  D-vitamiinin ja menakinoni-7 (MK-7) K2-vitamiinin muoto K.

3. Magnesium, sinkki, kupari ja boori: Nämä ovat tärkeimmät mineraalit jotta  voidaan ottaa kalsiumin kanssa luuston rakentamiseen. On erityisen tärkeää varmistaa, että olet ottanut magnesiumia ihanteellinen 2: 1 annos suhde. (Ota kaksinkertainen määrä kalsiumia kuin magnesiumia.)

 

4. Kalsium fructoborate(Boori): Jos mahdollista, etsi  kalsiumia joka sisältää fructoboratia,  joka on erityinen  boorin muoto, joka on todettu tutkimuksissa torjuvan tulehdusta ja tukevat tervettä luun mineraalitiheyttä. Boori on ihmiselle välttämätön hivenaine. 

Yhdysvaltalaisen J.G. Penlandin tutkimuksen mukaan vähäboorinen ruokavalio johti koehenkilöillä aivojen sähköisen toiminnan muutoksiin. Alhainen boorin määrä ravinnossa johti sekä eläimillä että ihmisillä lyhytkestoisen muistin ja tarkkaavaisuuden heikkenemiseen.

Hyviä lähteitä:

Hedelmät, pähkinät, parsakaali ja palkokasvit (esim. pavut ja herneet).

5. Silica: Ihannetapauksessa sinun luuston terveydenhoito tulisi sisältää piidioksidin lähteen (esim.korteuute) . Silica tukee kollageenin muodostumista, mikä on välttämätöntä luuston joustavuudelle ja kestävyydelle.

6. Yrttit, tulehdustaistelijat: Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, yritä sisällyttää joitakin yrtejä torjumaan tulehdusta, kuten kurkuma ja inkivääri. Pidä tulehdukset hallinnassa sillä se on tärkeää terveille luille ja nivelille.

Pharma Mafia

Jos luulet että  osteoporoosi "lääkkeet" kuten Fosamax tai Boniva ovat hyvä tapa suojata luita, mieti uudestaan! Nämä lääkkeet toimivat tuhoamalla luusolujen osteoklasteja, joka hajottaa luuta osana luonnollista luun prosessia.. Tappaa nämä solut jotka kasvavat luuntiheyttä, mutta ei luun lujuutta tai kestävyyttä. Tämän seurauksena luut menettävät joustavuutensa ja niiden luontaisen kyvyn rakentaa. Voit saada paksummat luut mutta vähemmän joustavuutta, joka todella lisää murtumisen riskiä! 

Perustelu, On vaikea löytää hyvä kalsiumia

Ongelma useimmissa kalsiumlisiä on, että ne perustuvat vanhentuneisiin tutkimuksiin. Ne muotoiltiin ajankohtana, jolloin tiedemiehet uskoivat, että ottamalla runsaasti kalsiumia - ja kalsiumilla - oli avain luuston terveyteen. Myös silloin, kukaan ei ajatellut kahdesti, miten hyvin keho voi absorboida ja käyttää kalsiumia, vai onko se pilattu raskasmetalleilla ja tai muilla myrkkyillä. 

Me tiedämme nyt, että se ei ole siitä, kuinka paljon otat kalsiumia, vaan oikeassa muodossa kalsium yhdistettynä oikeaan synergisiin yhteisvaikuttajiin jotka mahdollistavat kehon kunnolla hyödyntämään sitä  ja rakentamaan vahvat luut.

07.05.2017Stevia, mitä se on?
07.05.2017Kalsium ja sen merkitys luuston terveydelle
07.05.2017Maksa ja maksanpuhdistus
07.05.2017Autoimmunisairaudet lisääntyvät hälyyttävästi
07.05.2017Vesi Ja Suola
07.05.201760 päivän "sokeridieetti" tuhosi terveyden.
07.05.2017Suolihuuhtelu (kahvilla)
07.05.2017Suoliston bakteerit ja Mielen terveys
07.05.2017Oletko koskaan ajatellut mitä elimistössäsi tapahtuu juotuasi Coca Colaa??
07.05.2017Oodi ohutsuolelle

Siirry arkistoon »